сегодня четверг, 14 декабря 2017   
Садиба Діда Мороза
ГЛАВНАЯ страница
Центру "ВІТАЮ" -17 лет!
Лист Діду Морозу
НОВЫЙ ГОД - 2018
Лист від Діда Мороза
К 8 Марта!
АРТИСТЫ
Ведущие + DJ
ВИДЕОсъёмка и монтаж
ВСЕ УCЛУГИ
ГУСАРЫ
СВАДЬБА от "А" до "Я"
ЮБИЛЕЙ
Формы оплаты
К О Н Т А К Т Ы
Заказать услуги
Новости "Вітаю"
Анонс "Вітаю"
Коллективчик
О нас пишут...
Письмо от Маши и Медведя
Мудрость веков
День АНГЕЛА
Тексты поздравлений
ТОСТЫ
Стихи о любви
Украинские праздники
Дисконтная система
Как прекрасен этот мир!
КИЄВЕ МІЙ!!!
Фэн Шуй
Тренинги
Рыхловская ПУСТЫНЬ
;-))) Приколы
 
Экскурсия в РЕТРО-трамвае (г.Киев)


Екскурсія на РЕТРО – трамваї


Історія ретро-вагону:

Вагон збудовано 1988 року на Київському Заводі Електротранспорту за кресленнями та фотографіями вагонів Коломенського машинобудівного заводу, що відкривали рух електричного трамваю у Києві 115 років назад. Наразі вагон має оригінальний інтер"єр.


22 серпня 1880р. в Петербурзі уродженець Полтавщини Ф. А. Піроцький першим у світі провів публічні випробовування трамвайного вагону на електричній тязі. Екіпажною частиною тоді слугувала звичайна конка з імперіалом, оснащена електродвигуном, до якого струм надодив прямо ходовими рейками. Цей експеримент дав позитивні результати, але справжнє визнання на той час ідеї Піроцького отримали лише за кордоном.

 

 

Тільки 12 років потому - 1 червня 1892 р. у Києві - вперше на території колишньої Російської імперії пролунав дзвоник електричного трамваю. То були 6 двовісних вагонів Коломенського заводу, що почали курсувати між Подолом та Хрещатиком, долаючи важкий Олександрівський узвіз.

Вагони було збудовано за американським взірцем, та кожен з них мав 2 електродвигуни фірми "Спрега", встановлені на колішню жорсткого типу. Живлення від котактного дроту, підвішеного над колією, здійснювалось за допомогою штаногового струмоприймача роликового типу. Контролери обох постів управління мали 8 ходових положень та одне - для електродинамічного гальмування. Механічне гальмо, колодкове з гвинтовим приводом, залишалось таким самим, як на вагонах конки.


Роки роботи у Києві: 1892 - 1909

Максимальна швидкість руху (1892 - 1909): 27км/год


Кількість місць для сидіння: 26


Кошторис 2-х годинної екскурсії з гідом: 1500грн.


Найкращий історичний маршрут для екскурсії (з зупинками на найцікавіших місцях): Контрактова площа – Міст Патона – Контрактова площа


Замовити послугу: „Екскурсія на ретро-трамваї”>>>>>>>

 





Можно дать другому разумный совет, но нельзя научить его разумному поведению.
Франсуа де Ларошфуко   


Расширяется перечень начинок для тортов...


Новая услуга-ШОУ ВОЕННЫХ БАРАБАНЩИКОВ








Е-mail: vitayu2005@ukr.net
Офис: (044)229-7713; (044)228-9802; моб. (067)6839-007
Адрес: г.Киев,Бизнес-парк "Нивки-Сити",пр-т Победы, 67, ЦП,оф.114.





Все права защищены.
Любое коммерческое использование иными лицами
размещенных на сайте материалов и фотографий запрещено